Rabu, 08 Februari 2012

Hot English Magazine 103 (June 2010)

Hot English Magazine (June 2010)


The Fun & Easy Way To Learn Or Teach English

Are you learning English? Or are you an English teacher?

Either way... if you're looking for a fun and interesting English magazine for learning or teaching English then you've come to the right place.

...

Hot English magazine is a leading English resource. It's fun and colourful approach to teaching real English as it's spoken by native speakers is popular around the world. Loved by both students and teachers, there's something for everyone and all levels in Hot English magazine.

Yupp, ini sekedar melengkapi postingan saya barusan, yang ini Hot English Magazine edisi Juni 2010, rasakan cara baru yang lebih fun dalam belajar bahasa inggris, Tidak terasa dengan membaca dan mendengarkan Hot English Magazine ini kosa kata, pronunciation dan kemampuan kebahasaan kita akan meningkatkan tanpa harus sulit mengingat rumus-rumus grammar seperti teori yang diajarkan waktu sekolah dulu, hehehe. ya udah deh gak usah panjang lebar mending agan-agan sendiri yang ngrasain dahsyatnya belajar bahasa inggris menggunakan hot english magazine ini

DOWNLOAD HERE :
http://www.mediafire.com/?nomykkmdz5y ( Ebook PDF )
http://www.mediafire.com/?idomwmmwdwz ( Audio )
Just copy and paste the link on your browser,, OK!!!

NB : Jika anda kesulitan mendownload karena mungkin file-nya yang terlalu besar sementara koneksi anda yang lambat, jangan khawatir kami menyediakan menu order magazine ini kok, jika anda minat order silakan klik di sini hanya Rp. 15.000 saja sebagai ganti download dan upload saya saja.( belum termasuk Ongkir ya!!!)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India