Rabu, 02 Mei 2012

TimeSaver Pronunciation Activities





TimeSaver Pronunciation Activities
Book | Audio
Understanding real English and being able to communicate is key to students’ success. There is a need for an up-to-date photocopiable resource which tackles pronunciation and listening comprehension issues in a realistic, non-contrived context. This book provides students with the skills they need to understand others and be understood.

This essential resource is full of fun pronunciation activities aiming to improve students’ fluency and confidence and to equip them with the skills they need to understand and be understood in the world today.

Penjelasan
Memahami bahasa Inggris dengan baik secara real dan bisa berkomunikasi adalah kunci keberhasilan siswa. Buku ini memberikan siswa keterampilan yang mereka butuhkan untuk memahami orang lain dan bagaimana berkomuniskasi dengan bahasa inggris yang dipahami oleh native/orang lain.

Dengan Sumber esensial penuh dengan kegiatan yang cukup menyenangkan membantu meningkatkan kemampuan pelafalan dan pengucapan yang nantinya untuk meningkatkan 'siswa kelancaran berbahasa dan percaya diri dlm berkomunikasi


Download:
Part 1
Part 2
Part 3

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India